Utställningar i höst

Nu har det plötsligt blivit så att jag ska ha tre utställningar samtidigt här i september-oktober.
På torsdag hänger jag en utställning i personalmatsalen på Borås lasarett, den kommer att pågå under tre-fyra veckor.
På fredag ska jag hänga en liten utställning i Kinna bokhandel, den kommer att hänga där i sex veckor.
1-3 oktober är det Konstrunda så då har jag utställning uppe på Framnäs tillsammans med Hildegun och Rune.
Så nu gäller det att disponera bilderna så att det kan bli tre fina utställningar.
Här kan ni få se en alldeles ny akvarell som jag inte riktigt bestämt var den hamnar, men det blir nog på Konstrundan, hinner nog inte rama den i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0